Seuraajat

maanantai 16. syyskuuta 2013

Miten sinä aloit fanittamaan? Osa 1

Annan fanitus:

Minä aloin fanittamaan Anttia melkein heti idolsin jälkeen kun kävin kaupassa yhtenä päivänä näin antin levyn ensimmäisen deluxen ja päätin ostaa sen halusin kuulla millaista musiikkia antti on levyttänyt.

Oli hienoa huomata miten mukavan kuuloista hänen ensimmäisen albuminsa musiikki oli siitä se sitten lähti ja nyt mulla on jo kaikki antin levyt jotka häneltä on ilmestyneet jätin tosin ne kokoelmat ostamatta kun multa löytyy ne albumit ja kokoelmalla oli paljon samoja biisejä mitä ostamillani albumeillakin on.

On ollut hienoa seurata tuiskun uraa ja kehittymistä artistina hän on kehittynyt huimasti idols vuosiensa jälkeen ja olen hänestä todella ylpeä hän osaa ottaa yleisönsä todella hienosti huomioon ja juttelee faneileen kuin puhuisi läheisilleen hän on mukava ja turvalinenkin kaiken ikästen idoli . 

Anttifani-80:

Mulla lähti fanitus siitä,kun näin Antin idolsin semifinaalissa ja sit eka keikka oli 3.8.2006. Ensimmäisen yhteiskuvan sain vasta pitkä kesä ohjelmassa särkänniemessä 1.8.2010. Paras keikka, vaikka kaikki keikat ovat olleet ihania,niin paras silti on kesäfriitala,Ulvila 17.6.2011 koska kun Antti tuli sinne,niin se tuli heti halaamaan meitä faneja(mun eka hali♥) ja sit sillä oli viel aikaa jutella meidän kanssa ja sain vielä myös yhteiskuvan♥


Kiitos Annalle & Anttifani-80 ihanista jutuista! :) Palataan seuraavassa osassa :)

2 kommenttia:

  1. Mun Antti Tuisku fanitus lähti siitä kun katsoin 2003 vuonna Idolsin koelauluja.Sitten olin sitä mieltä et ei nuista oo ketää hyvää mut Antin tullessa laulamaan olin et tää on hyvä.Tän pitäs voittaa ja on ihana mies.Mutta sitten kun Antti jäi kolmanneksi nii toivoin et Antti sais levytyssopparin ja sitte kun Antti sai levytys sopparin nii ostin kaikki Antin levyt.

    Ensimmäiselle keikalle menin toukokuussa 2004 Oulun urheilutalolle ja siitä jäi keikkoihin koukkuun.En uskonu ikinä saavani Antin kanssa yhteiskuvaa mutta kaks kertaa jo oon siinä onnistunu ensimmäisen yhteiskuvan sain Antti Tuiskun kanssa Ouluhallissa Suurmessujen keikan jälkee ku menin heti kysyy Antilta yhteiskuvaa ku se tuli pois lavan takaa.Antti suostui siihen.ja toisen yhteiskuvan sain sitten tässä melko lähiaikoina elokuun lopulla tanssikoulu Vamoksen avajais keikan nimmarijako tilaisuudessa elokuussa 2013.Nyt on fanitettu Anttia 10 vuotta ja omistan kaikki levyt kokoelmia myöten.ja muutama fanituote löytyy.

    Tuiskuttaa yhä vaa.

    VastaaPoista
  2. Mun fanitus alko oikeestaan ihan kunnolla vasta 2004,mutta kyllä mä kattelin ensimmäistä idolskautta muutaman jakson verran ja tajusin jo sillon,että antista kuullaan vielä :) Mun mielestä antissa on parasta sen lauluääni ja välispiikit keikoilla on jotain niin ainutlaatusta ja joskus ehkä jopa ihan hauskoja :-) antti on kehittynyt huimasti näitten kymmenen vuoden aikana ja varmasti syynä siihen on se,että antilla on mittarissa ikää jo ihan kiitettävästi.Ensimmäisellä keikalla olin 2007 ja sen jälkee oliki pikkunen tauko ja sit 2010 ja 2011 tuli ihan mukavasti nähtyy anttia.Sen jälkeen oliki sitte tauko tuiskun pojalla ja tänä vuonna oon päässy vaan yhelle keikalle!siinä nyt jotain tarinaa mun anttifanituksesta (:

    VastaaPoista