Seuraajat

perjantai 20. syyskuuta 2013

Miten sinä aloit fanittamaan? Osa 3

Niina P: Aloitin Antin fanittamisen 8 vuotiaana, kun Idols alkoi vuonna 2003. Olin innoissani ohjelmsta, koska olin katsonut aiemmin popstar ohjelmaa, niin aavistin ohjelman olevan laulukilpailu.

Silloin kun Antin vuoro oli mennä koe lauluihin. Laulua ennen tuli video, jossa Antti kertoi itsestään ja mistä oli lähtöisin. Suihkukohtausen aikana sanoin, "No jopas on söpö poika telkkarissa."

Pidin peukkuja Antin puolesta että hän pääsisi jatkoon. Sillä Antti lauloi niin hienosti. Ja olin niin riemmuissani, siitä että hän pääsi jatkoon. Siitä se jatkuva seuraaminen alkoi.

Eikä fanitus ole koskaan kokonaan loppunut, ehkä hiipui joskus.

Mutta en kyllä muista ketään, muuta artistia, jota olisin seurannut 10 vuotta. Sillä kun Antti tekee tien ihanuudellaan ja aitoudellaan sydämmeeni, sitä ei helposti viedä pois.

Nyt olen 18 vuotias, ja käynyt enemmän Antin keikoilla ja tavannut hänet kasvokkain. Niin minut on myyty ja ne muistot kannan sydämmessäni läpi elämäni.

Ja fanitus jatkuu edelleen tästä eteenpäin... 


Niina L: Kaikki alkoi siitä kun Antti asteli Turun koelaulutilaisuudessa sinne tuomariston eteen ja aukaisi suunsa! Hän lauloi itsensä mun sydämeen jo tuolloin Sanoin vielä isälleni että: Jos tosta pojasta ei jotain kuulla myöhemminkin niin mä kyllä itken!! Oli se poika sen verran hyvä jo heti alkumetreillä.

Nyt tälleen vanhemmiten toi fanitus on ehkä hieman saanu vakavempia sävyjä koska oon onnistunut tapaamaan tämän hurmurin jo 6 kertaa ja kolmen vuoden sisällä, se on aika hyvin jo sekin

Ensitapaaminen oli vuonna 2010 joulukuussa. Istuin eturivissä ja ihan shokissa...koska se oli oikeesti ku unta, joka oli vaan melko todentuntuinen Halasinkin Anttia tuolloin ekan kerran, ja muistan kuinka Antti ihan tosissaan piti musta lujasti kiinni, koska selkeesti mietti että voisin vaikka pyörtyä

Tämän jälkeen olen onnistunut näkemään Anttia melko säännöllisesti aina vuoden välein...ja kertaakaan ei ole Antti jättäny muakaan kylmäksi, aina olen halauksen saanu kun olen ollut sen tarpeessa.

Anttihan on ehdottomasti yks parhaimmista idoleista ja esikuvista jonka tiedän, joten voisko enää ihminen paremmin idoliaan valita? Kyllä melko monessa asiassa saan olla Antti Tuiskussa ylpeä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti